Rabu, 29 Jun 2011

doa selepas sembahyang

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kali ni saya nak berkongsi sedikit tentang doa selepas sembahyang atau solat. Rupanya masih ramai antara kita mencari tentang doa di internet tapi yang sedihnya hanya sedikit web yang bercerita tentang doa dan agama islam. Seperti kita tahu, doa adalah senjata umat islam. Maksud doa di atas ada kat bawah ni..
Kenapa doa selepas solat? Sebab permintaannya tinggi selepas ayat seribu dinar yang saya poskan sebelum ini. Alhamdulillah antara kita dah banyak mengamalkan doa untuk kesejahteraan hidup dan kebahagiaan dunia dan akhirat.
Apa kena doa dan perniagaan internet ni wanmus? Bukan boleh buat duit pun.. ishhh..tak baik cakap macam tu, sebenarnya lagi sedikit benda tu di internet, lagi besarlah market kita sebenarnya. Cube anda search di google dan semak berapa banyak web yang ada cerita tentang doa ni? Sedikit bukan? Kalau ada pun, tak kena ngan apa kita cari. Ingat, apabila mencari suatu benda tu, pasti ramai juga yang mencari benda sama. So, cari betul-betul dan jika jumpa, buat post.

0 comments:

Catat Ulasan